מה חדש בזירה?

By yael scliar February 4, 2025
אנחנו לא מדברות מספיק על לינקדין. וכשאנחנו מדברות עליה, אנחנו לא מדברות על מה ייחודי בה כל כך. טוב, בסדר, גם בזה כבר דשנו, אבל מה עם מה שכל כך מיוחד במערכת הקידום הממומן שלה? אהא!
By yael scliar January 28, 2025
אם אתם פעילים בלינקדין ומחפשים דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד ואפקטיבי, כנראה שכבר שמעתם על Sales Navigator. אבל מה בדיוק הוא עושה, האם ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בפוסט הזה אסביר בדיוק את זה, בשפה פשוטה ועם טיפים מעשיים.
By yael scliar June 2, 2024
בשוק התחרותי של היום, הצהרות מותג הן כלי חיוני להגדרת זהות החברה, תקשורת ערכיה ומשיכת לקוחות. עם זאת, הרבה מהעסקים עדיין מבלבלים בין הצהרת משימה, חזון ומטרה. באתי לעשות סדר!
By yael scliar June 12, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar November 14, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar April 27, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar April 19, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar November 1, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar October 14, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar February 17, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar January 27, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar January 7, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar December 23, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.
By yael scliar November 18, 2020
זיהוי נקודות המכאוב של הלקוחות הוא השלב הראשון בבניית מסע לקוח חלק באתר שלנו. בהבנה של המקומות בהם הלקוח בוחר לנטוש את האתר, אפשר להבין באיזה שלב הוא במשפך השיווקי, ולתקן בהתאם.
By yael scliar October 29, 2020
ברבעון האחרון של השנה הסוערת גם ככה, ישנן 4 מגמות מרכזיות שישפיעו מאוד על התנהגויות הצרכנים ועל סביבת התקשורת: המגיפה המתמשכת, התסיסה החברתית, הבחירות בארה"ב ותקופת החגים והסיילים (בלאק פריידי, הנה אנחנו באים!).
By yael scliar October 8, 2020
מבט נוסטלגי, מהלכי אנטי בריונות, מיפוי חדש לסטוריז ועוד
By yael scliar September 29, 2020
פייסבוק משיקה מערכת חדשה בה נוכל לנהל את המדיה החברתית שלנו ממקום אחד
By yael scliar July 19, 2020
הכירו את "רילז" החדשה של פייסבוק
By yael scliar July 14, 2020
בואו נדבר על זה, אלגוריתם החשיפה בלינקדין לא מדובר מספיק. אין מקום בו כתוב מה לעשות ולא לעשות כדי להגדיל חשיפה אורגנית. השינוי המשמעותי הגדול בו קרה בסוף שנת 2018, גולשים רבים לא פרסמו בתדירות גבוהה ולינקדין רצתה לעורר את המעורבות. הסיבה לכך שגולשים לא פרסמו היא כי החשיפה האורגנית (האישית והמקצועית) היו נמוכות משמעותית מכיוון שהאלגוריתם הראה תחילה תוכן מ-top posts ולא נתן לכולם במה שווה. "אנשים מעדיפים לצפות בתכנים של אנשים שהם מכירים", היה המשפט שהוביל את לינקדין לשנות את האלגוריתם. הנה הם כל הדברים שחשוב לדעת כדי להגדיל את החשיפה לפוסטים שלכם
By yael scliar June 17, 2020
פייסבוק משיקה את Shops והעסקים ממשיכים כרגיל. גם כשהחנות הפיזית סגורה, עסקים יוכלו להקים חנות ולמכור אונליין בקלות ובפשטות. היא נראית די דומה למבנה של הקטלוגים בפייסבוק. בלחיצה על החנות - נוכל לראות את כל הפוסטים והסטוריז של אותו עסק. במידה ונתקלנו בשאלה – נוכל לפנות לעסק בכל אחד מערוצי המדיה שלו – פייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר ו-Whatsapp כמובן. ובקיצור, יוצאים לשופינג