Blog Post

מבט נוסטלגי, מהלכי אנטי בריונות, מיפוי חדש לסטוריז ועוד


אינסטגרם חוגגת עשור ומזמינה אותנו להביט ברגעים נוסטלגיים ממסלול ההצלחה שלה.

בבלוג שלהם הם העלו מבט נוסטלגי על מירוץ השנים.



כדי להצטרף לחגיגה, אינסטגרם מזמינה אותנו לבחור באייקון האפליקציה שהכי מזכיר לנו נשכחות.

איך נעשה את זה?

כנסו ל-settings וגללו מטה את המסך עד שאייקון המתנה יוציא קונפטי.



פיצ'ר נוסף וכייפי הוא הדרך למפות סטוריז.

אם עד היום צפינו בארכיון הסטוריז שלנו במבט כרונולוגי, מהיום נוכל למפות אותם לפי מיקום ולפי חודש ושנה.

תוכלו לראות באילו מקומות הכי חשתם צורך לתעד ובאילו חודשים הייתם פחות פעילים.


  • Slide title

    Write your caption here
    Button
  • Slide title

    Write your caption here
    Button


אינסטגרם התחילה לבדוק גם תכונה שמזהה תגובות בעייתיות,  דומות לכאלה שדיווחנו עליהן בעבר, ומחביאה אותן אוטומטית.

בנוסף, הם ירחיבו את מערכת צנזורת התגובות, כדי למצוא משתמשים המנסים במכוון לפרסם אך ורק תגובות פוגעניות.

שני המהלכים האלה הם נגזרת של אינסטגרם להוריד את כמות התגובות השליליות ותופעת הבריונות ברשת.


בשורה לסוחרים באינסטגרם: בקרוב תיפתח האופציה לעסקים ויוצרים לתייג מוצרים גם בתוכן IGTV, כדי שהצופים יוכלו לשמור ולרכוש אותם ישירות מהסרטון. תכונה דומה גם תגיע ל-Reels בהמשך הדרך. 

אם עד היום מערכת החנויות באינסטגרם העלתה משמעותית את ההמרות בעולמות האי-קומרס, הדגש שלהם על פיצ'רים נוספים באותה הפלטפורמה תמשיך את מגמת שימור קהל היעד במקום אחד.



כחלק מחגיגות העשור, אדם מוסרי, ראש אינסטגרם, חזר וכתב שהקהילה תמשיך לעמוד במרכז הפלטפורמה (בכל זאת, הם חלק מפייסבוק וצוקרברג תמיד שם את הקהילה במרכז): "דרך כל השינויים הללו, הקהילה שלנו תשאר לב-ליבה של אינסטגרם," הבטיח מוסרי. "ואנו נמשיך ונשאר ממוקדים בשמירה על ביטחון המשתמשים שלנו ובבניית תכונות חדשים שילחמו בבריונות, ישפרו את השוויון, יפנו להגינות ויעזרו לאנשים להרגיש שיש מי שתומך בהם."

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: