מבט נוסטלגי, מהלכי אנטי בריונות, מיפוי חדש לסטוריז ועוד
אינסטגרם חוגגת עשור ומזמינה אותנו להביט ברגעים נוסטלגיים ממסלול ההצלחה שלה.
בבלוג שלהם הם העלו מבט נוסטלגי על מירוץ השנים.
כדי להצטרף לחגיגה, אינסטגרם מזמינה אותנו לבחור באייקון האפליקציה שהכי מזכיר לנו נשכחות.
איך נעשה את זה?
כנסו ל-settings וגללו מטה את המסך עד שאייקון המתנה יוציא קונפטי.
פיצ'ר נוסף וכייפי הוא הדרך למפות סטוריז.
אם עד היום צפינו בארכיון הסטוריז שלנו במבט כרונולוגי, מהיום נוכל למפות אותם לפי מיקום ולפי חודש ושנה.
תוכלו לראות באילו מקומות הכי חשתם צורך לתעד ובאילו חודשים הייתם פחות פעילים.
אינסטגרם התחילה לבדוק גם תכונה שמזהה תגובות בעייתיות, דומות לכאלה שדיווחנו עליהן בעבר, ומחביאה אותן אוטומטית.
בנוסף, הם ירחיבו את מערכת צנזורת התגובות, כדי למצוא משתמשים המנסים במכוון לפרסם אך ורק תגובות פוגעניות.
שני המהלכים האלה הם נגזרת של אינסטגרם להוריד את כמות התגובות השליליות ותופעת הבריונות ברשת.
בשורה לסוחרים באינסטגרם: בקרוב תיפתח האופציה לעסקים ויוצרים לתייג מוצרים גם בתוכן IGTV, כדי שהצופים יוכלו לשמור ולרכוש אותם ישירות מהסרטון. תכונה דומה גם תגיע ל-Reels בהמשך הדרך.
אם עד היום מערכת החנויות באינסטגרם העלתה משמעותית את ההמרות בעולמות האי-קומרס, הדגש שלהם על פיצ'רים נוספים באותה הפלטפורמה תמשיך את מגמת שימור קהל היעד במקום אחד.
כחלק מחגיגות העשור, אדם מוסרי, ראש אינסטגרם, חזר וכתב שהקהילה תמשיך לעמוד במרכז הפלטפורמה (בכל זאת, הם חלק מפייסבוק וצוקרברג תמיד שם את הקהילה במרכז): "דרך כל השינויים הללו, הקהילה שלנו תשאר לב-ליבה של אינסטגרם," הבטיח מוסרי. "ואנו נמשיך ונשאר ממוקדים בשמירה על ביטחון המשתמשים שלנו ובבניית תכונות חדשים שילחמו בבריונות, ישפרו את השוויון, יפנו להגינות ויעזרו לאנשים להרגיש שיש מי שתומך בהם."