5 סודות שכל מומחית בקידום ממומן בלינקדין צריכה לדעת

אנחנו לא מדברות מספיק על לינקדין. וכשאנחנו מדברות עליה, אנחנו לא מדברות על מה ייחודי בה כל כך. טוב, בסדר, גם בזה כבר דשנו, אבל מה עם מה שכל כך מיוחד במערכת הקידום הממומן שלה? אהא!
אז הנה 5 סודות שכל מומחית בקידום בלינקדין צריכה לדעת:
- קידום פוסט של אדם מתוך הארגון עצמו. א.נשי המכירות, המנכ״ל.ית, מנהל.ת ה-HR כתבו פוסט והוא מייצג את הארגון בצורה חיובית? תוכלו לקדם פוסט של אדם פרטי מתוך העמוד העסקי. א.נשים תמיד יעדיפו לקרוא תוכן אישי מאשר כזה שמגיע אליהם מעמוד שמייצג עסק. הקשב גבוה יותר = ההיענות גבוהה בהתאם. זו גם דרך טובה לרתום את שגרירי הארגון לתמוך בשיווק הארגון 💪
- אי אפשר לדבר מספיק על אפשרויות הטירגוט היסודיות שלינקדין מציעה, כמה מהן שאני אוהבת במיוחד: טירגוט לפי כישורים (Skills) שעובד מעולה, לפי מצב בשוק העבודה (מחפש.ת עבודה, נכנס.ת למשרה חדשה, מוכן.ה לרילוקיישן, קודם.ה לאחרונה ועוד), טירגוט לפי כמה רווח הארגון אליו משתייך.ת העובד.ת עושה, וכן, הטירגוט שכולנו מחכות לו במטא - טירגוט לפי השתייכות לקבוצות! 🤩
- סיימתן קמפיין או מריצות אחד כזה ורוצות לדעת למי הוא מגיע? בדאשבורד ה-Professional demographics תוכלו לראות לאילו אנשים מאילו תעשיות, תפקידים, מקומות בעולם, דרג, חברות, גודל של ארגונים מגיעים התכנים שלכן. אהבתן מה שאתן רואות? המשיכו כך, אתן כנראה מטרגטות-על חלל 🚀, לא אהבתן? זה בדיוק הפידבק שאתן צריכות כדי לדייק ולצמצם את הקהל, להשתמש באפשרות אי ההכללה (Exclude) ולהגיע לקהל הכי נכון לכן. טיפ ל-pro's אמיתיות: תנו את שמות החברות אליהם נחשפו העובדים שלהן לתכנים לא.נשי המכירות שימשיכו מולם בקשר ישיר באופן אורגני בלינקדין או דרך ה-Sales navigator (החבר הכי טוב החדש שלכן, הנה פוסט שלי בנושא)
- לינקדין כמובן לא מאחרת את הרכבת והשכילה להכניס בינה מלאכותית (AI) גם לשורותיה. היא מאפשרת לנו לתת לה לינק למוצר או שירות ושהיא תמליץ לנו על שלבי הקמפיין הנכונים, על האפיון של קהלי היעד, על הקריאייטיב להצמיד למודעה ועוד. כמו בכל שילוב של בינה מלאכותית, גם הכלים האלה עוד ״בחיתוליהם״ ואני ממליצה לבחון אותם בעין ביקורתית כדי להבין אם הם נכונים גם לכן ותורמים למאמצי הקידום. כרגיל, אני ממליצה תמיד להריץ כמה קריאייטיבים במקביל כדי להגיע לעלות הנמוכה ביותר לתוצאה.
- אין דבר כזה קידום ממומן איכותי בלי מחקר מקדים (Benchmark) של השוק בו אתן עובדות. מחקר מתחרים כמו מקצועניות מתחיל בספריית המודעות (Ad library) של לינקדין. תוכלו לצפות במה מפרסמים המתחרים של החברה לה אתן עושות קידום ממומן, לפלטר לפי מיקומים, תאריכים ומילות מפתח. מפרגנת לכן בלינק ישיר לשם - לכן תעשו ניסויים 💫
*הפוסט מנוסח בנקבה כי למה לא, גברים גם אתם מוזמנים