בפייסבוק רוצים לאחד את כל הפעולות במדיה החברתית למקום אחר
במקום Pages, creator studio ומנהל המודעות היא מנסה אפליקציה חדשה (תוחלף אוטומטית בעדכון גרסא של Pages, למי שמשתמש) שתכלול את כל מה שצריך לניהול המדיה החברתית במקום אחד.
אמנם לא צפויים במערכת חידושים מרעישים, אך מבחינת פייסבוק זהו עוד צעד בו היא מסייעת לעסקים שנכנסו לאחרונה לדיגיטל ומבוהלים מכמות העבודה שיש בניהול של שיווק דיגיטלי מצליח.
הנה מה שהמערכת כוללת:
Overview
מסך דשבורד אחד ואחיד בו נוכל לקבל נתונים אודות המדיה החברתית שלנו, בפייסבוק וגם באינסטגרם (ומסנג׳ר כמובן).
Posts
האפשרות ליצור, לתזמן ולפרסם פוסטים שונים בשתי הפלטפורמות. בדיוק מה שניתן לנו בקריאייטור סטודיו.
Ads
מערכת ליצירת הקידומים הממומנים ומעקב אחריהם.
על המערכת הזו אני עוד לא סומכת, שכן היא מזכירה את ״כלי הפרסום״ שניתנו לנו במעמד העמודים העסקיים והם מאפשרים פחות מחצי מהפעולות שניתן לעשות במנהל המודעות עצמו (כפרה עליו).
Insights
מגמות, ביצועים ותנועות חריגות של קהל היעד שלנו ועל גבי הפוסטים השונים שפרסמנו.
Tools
כלים נוספים לניהול נוח שמרוכזים למקום אחד.
כאופייני לפייסבוק, האפליקציה וגרסת הדסקטופ יגיעו בהדרגה לכל המשתמשים עד סוף החודש.
ככה זה נראה באפליקציית Pages אצלי: