Blog Post

הכירו את החבר החדש שלכם במדיה החברתית

אם חוויתם בשבוע האחרון בעיה בתזמון ופרסום פוסטים, זה כנראה כי פייסבוק מעבירה את כולנו לסטודיו החדש* שלה – Creator studio.

למה הכוכבית? כי הקריאייטור הושק לראשונה בסוף 2017 לשימושים כמו – תזמון פוסטים בפייסבוק, אנליטיקה ומענה ללקוחות. בדצמבר של שנת 2018 פייסבוק הודיעה שהיא בוחנת את האפשרות להכניס גם את האינסטגרם וליצור בכך פלטפורמה משותפת ליצירת ופרסום תכנים. מעטים מאתנו השתמשו בכלי לפני, כי בעצם רק ב-2019 זה התפוצץ והפך להיות כלי שימושי לרוב המפרסמים ובעלי העסקים.

כמו המעבר הכפוי ל-Business Manager, גם הפעם פייסבוק עושים שריר ופשוט מקימים לנו באגים בתזמון הרגיל, כדי שנכנס כבר לקריאייטור.

אני אישית אוהבת חידושים ומעדיפה תמיד לנסות את הכלים החדשים, והפעם – אני גם אוהבת את מה שעשו פה! (מלבד הבאגים הידועים מראש, צריך ליצור עבודה למיליון מתכנתים לא?)

הקריאייטור הוא מקום אחד לכל הדברים הטובים. וגולת הכותרת היא ההתממשקות לאינסטגרם: ניתן לנהל את פרופיל האינסטגרם מהמחשב. גם להעלות תמונות מהמחשב ואפילו – לתזמן! כן כן, מה שחיכינו לו ב-8 שנים האחרונות סוף סוף מתגשם במערכת עצמה (נוציא Hootsuit וגורמי צד שלישי למיניהם).

הנה סקירה קצרה משלי – קפיצה ל- https://business.facebook.com/creatorstudio תביא אתכם לתוך הסטודיו ולמסך הבא:

שימו לב לחלוקה העליונה לפייסבוק ואינסטגרם – בכל אחד מהם יופיעו העמודים אותם אתם מנהלים ועליהם נתונים אנליטים, תזמון פוסטים, מענה באינבוקס המשותף, מבט-על על התכנים שהעליתם בחלוקה לפוסטים ועוד.

בלשונית ה-insights תוכלו לקבל את כל הנתונים המספריים הקיימים במדיה החברתית.


לצד זה, כאופייני לפייסבוק, הם נותנים את המלצותיהם – איך לשפר את הביצועים של העמודים בניהולי.


(ספויילר: שימי יותר כסף בקידום)

הנה עוד משהו שאהבתי – מידע על הלקוחות החוזרים.

מי האנשים שהצלחנו לתפוס את תשומת ליבם? האם הנתון זהה לאנשים אליהם אנחנו מכוונים?

בלשונית ה-Pages תוכלו לראות את כל העמודים שלכם פרוסים לפי כמות האוהדים, תפקידכם בעמוד וכל החברים הנוספים שאיתכם בניהול.

כך יראה מסך תזמון הפוסטים באינסטוש:

תוכלו להוסיף תיוג פרופילים, מיקום, האשטגים, ועוד.

אז, מה הן השאלות הפופולריות בהקשר לקריאייטור החדש?


  • האם אפשר לתזמן סטוריז? היום כבר כן.
  • האם ניתן לתייג מוצרים דרך הקרייאיטור? בטח.

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: