Blog Post

הכינו את העסק שלכם לעונת הסיילים, והשנה: ביג טיים

אני מניחה שאני אומרת משהו שברור לכולנו: עונת הסיילים שמתחילה ב-1 בנובמבר הולכת להיות משמעותית השנה. בין הפחד לצאת החוצה, לשבירת מחסומי רכישה רבים, עליית הדיגיטל בכל מה שקשור בקנייה ומכירה, צפויה לנו עונה עמוסה וטוב שכך. במיוחד בתקופה בה כל שקל חשוב.


קצת תאריכים שכדאי שתכירו כדי להיערך:

  • Shopping.il בשיתוף עם גוגל - 10-11.11
  • חג הרווקים הסיני - 11.11
  • Black friday - 27.11
  • Cyber monday - 30.11


תחילה, רוצה לחשוף אתכם לגרף שמבחינתי אומר הכל - ארגון ה-OECD ערכו מחקר מאוד מקיף על הדיגיטל מול תרבות הצריכה, בשיתוף עם גוגל טרנדס, הם מציגים את התפלגות ועלייתה המטורפת של המילה "משלוח" בחיפושים בגוגל.

ניתן לראות את העליות החדות סביב אירועים מיוחדים, בהתאמה לכניסת המגיפה לחיינו.


הגרף הזה אומר הכל - צרכנים מצפים להזמין הרבה, יצרנים צריכים להיערך בהתאם.



ברבעון האחרון של השנה הסוערת גם ככה, ישנן 4 מגמות מרכזיות שישפיעו מאוד על התנהגויות הצרכנים ועל סביבת התקשורת: המגיפה המתמשכת, התסיסה החברתית, הבחירות בארה"ב ותקופת החגים והסיילים (בלאק פריידי, Here we come!). סוכנות מרקל הנהדרת ערכה מחקרים וכתבה דוח תובנות למדיה, לרבעון האחרון של שנת 2020.

תוכלו להוריד את הדו"ח המלא כאן.


כטיזר לסקרנים, אספתי כמה מהתובנות המשמעותיות מהמאמר והוספתי להן עוד כמה ממחקרים נוספים שקראתי. הנה הן:

 

1. בילינו 12% יותר "זמן דיגיטלי" השנה, העברנו 10% יותר זמן בנייד השנה 


2. 11% מהמפרסמים מצפים (וצודקים) שהקורונה תשפיע באופן משמעותי על הוצאות הפרסום שלהם ברבעון הרביעי, 68% מהמפרסמים מצפים שהמגיפה תשפיע על הוצאות המודעות שלהם גם עד שנת 2021


3. 62% מהצרכנים קונים ברשת. 36% מהצרכנים קונים ברשת מדי שבוע מאז המגיפה, לעומת 28% טרום מגיפה


4. 90% מהצרכנים מעדיפים משלוח עד הבית על פני ביקור בחנות, 80% מעדיפים להשתמש בתקשורת דיגיטלית עם המוכרים


5. מה עם לאחר שווירוס הקורונה ישכח? 28% טוענים שהם ימשיכו לקנות בעיקר ברשת לאחר המגיפה



בקרוב אכתוב פוסט שיתכלל את כל הדברים שאני הייתי ממליצה להכין, להתקין, להיערך איתם לקראת עונת הסיילים שמתחילה בנובמבר.


בינתיים, מצרפת פה פוסט קודם בנושא:
מסקנות בלאק פריידי למשווקים.

הפוסט עודכן לפני שנה ובנינו, הוא עדיין רלוונטי. היום יותר מתמיד.



*ע"פ מאמרים של מרקל, רויטרס, Bazaarvoice, Influencer Marketing Hub, Digital Commerce 360


By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: