Blog Post

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536870145 1107305727 0 0 415 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-536859905 -1073732485 9 0 511 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} --> מוכנים לעוד מקום לפרסם בו?

נכון עד עכשיו השתמשתם בוואטספ למקום בו תוכלו לשאול על הקטן בגן, להתמרמר על השיעור המשעמם עם ה-bff, לקבוע מי מביא את סבתא בשבת והלאה?

אז היכונו – הוואטספ לובש עניבה והופך לעסקי!

מה זה אומר?

כבר תקופה לא מבוטלת אני שומעת מאנשים שהם משתמשים בוואטספ כצינור שיווקי לכל דבר, דרך לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם.

בקרוב עסקים קטנים יוכלו לפתוח "ערוץ עסקי" של ממש. והנה הדברים שנוכל לעשות בו:


  • לתת מידע על העסק: מיקום, שעות פתיחה, דרכי התקשרות.
  • ניתן להגדיר תשובות אוטומטיות על שאלות שעולות הרבה (למשל "מה הן שעות הפתיחה של העסק?"), ברכת "ברוך הבא" לכל מי שנכנס לקבוצה עם קצת רקע על העסק ובמה הוא יכול לסייע ללקוח החדש שלכם.
  • נגדיר הודעת away (זוכרים שהיה את זה ב-icq? וואו אני זקנה) על זה ש"החנות סגורה כרגע ונחזור בשעה...".
  • נקבל סטטיסטיקות מעניינות על ההודעה שלכם – כמה קראו כל הודעה שלכם, לכמה הודעות שלכם הגיבו, וכך – איזה הודעות עובדות יותר ואיזה פחות.

מתי זה אצלי ואיך אוכל להיפטר מזה

כל הכיף הזה עוד לא הגיע אלינו והוא כרגע זמין רק בארה"ב, אנגליה, מקסיקו, אינדונזיה ואיטליה. אבל כמו בכל עדכון, הוא לאט לאט יגיע גם לשאר העולם.

ובכל התענוג הזה, בטח נקבל בהמשך מערכת פרסום מסודרת ומהודרת יותר. ועוד הרבה חידושים מרגשים!

אבל מה עושה מי שחושש לפרטיותו והפחד המשתק מספאם בלתי מוגבל?

אל חשש! עדיין תוכלו לשלוט במי שתקבלו ממנו הודעות, לדווח כספאם ולחסום פרופילים. ממש כמו שאפשר לעשות כרגע עם פרופילים פרטיים שאתם לא אוהבים.


דבר אחרון – הכלי זמין כרגע רק לאנדרויד

רוצים לקבל עדכון כל פעם שעולה פוסט חדש? כתבו לי למייל: yaelscliar@gmail.com ותוכלו להיכנס לרשימת התפוצה שלי.

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: