Blog Post

כולנו יודעים שאנחנו צריכים להיות בקבוצות, לא כולנו יודעים איך להתנהג בהן

אי אפשר לפרסם בתור העמוד העסקי

עדיין לא קיימת אפשרות הפרסום בקבוצות

החיפוש עבר ללמעלה בשמאל

למה הן חופרות כל כך הרבה??

איך כל הפיד שלי רק קבוצות?

מעניין אם יש בנים בקבוצת הסופרגירלז

את השם של מי להגיד בהפרשת החלה?

מתכון

מתכון

מתכון

מתכון


יש לי מלא מה להגיד על קבוצות. בפייסבוק ובכלל.

אם תקחו רק דבר אחד מהפוסט הזה על קבוצות – זו העובדה שאתם חייבים להיות בהן.

שאלו את עצמכם מה הם כל הכובעים שאתם ממלאים – מי אתם, מה אתם עושים, מה אתם אוהבים, איפה אתם גרים, מה מעניין אתכם, במה אתם עוסקים – ומצאו את כל הקבוצות הרלוונטיות לכם.

למשל: אני אישה, עוסקת בשיווק, מעריצה את המילה הכתובה, אוהבת כלבים, מתעניינת בטכנולוגיה, ועוד ועוד.


ההסכם הלא כתוב בין חברי הקבוצה

  • "אני רוצה את הדעה האמיתית שלכם" – אל תכתבו את זה אלא אם אתם באמת רוצים את הדעות שלנו. כי אם לא, אתם סתם תיעלבו ואנחנו סתם נרגיש לא בנוח להגיב.
  • "שלחתי בפרטי" – אל תשלחו הודעות אישיות למי שביקש המלצה אם לא ביקשו. אם שאלתי שאלה בקבוצה – אני כנראה רוצה את התשובה בקבוצה ולא שיטרידו אותי במיליון הצעות בפרטי. תודה!
  • "עוקב" – הבנתי שמעניין אתכם הפוסט, אבל במקום לכתוב " עוקב " או ".", תוכלו פשוט ללחוץ על "הדלק התראות לפוסט זה".


  • " בלת"ק ", "לא קראתי את ההודעות האחרות אבל.." – השקיעו דקה יותר ועברו רגע על התגובות. אין צורך להמליץ שוב ושוב. אם מישהו כבר המליץ מה שרציתם – תוכלו להגיב לו ולכתוב "מחזק את ההמלצה על..".
  • "הנה מדריך שכתבתי, מי שרוצה - שיכתוב לי את המייל שלו ואשלח לו אותו בחינם" – אל תשתמשו בקבוצות כמקום להשיג רשימת מיילים לרימרקטינג (שיווק חוזר) אחר כך. אתם כבר חושבים על רעיון הרימרקטינג – זה אומר שאתם מבינים משהו בשיווק – קחו את זה צעד אחד קדימה וצרו קובץ שניתן להוריד. שתלו פיקסל מעקב בעמוד ההורדה והנה לכם – קהל הרימרקטינג שלכם!
  • ספאמרים, מספיק . – אל תפרסמו את אותו התוכן בעשרות קבוצות. חושבים שהתוכן שלכם יכול להיות רלוונטי לכמה קבוצות? בחרו 3-4, ערכו את התוכן כך שיבינו למה ההקשר מתאים ופרסמו בכיף.
  • אל תתחילו פוסטים ב"אם זה נוגד את חוקי הקבוצה תמחקו.." – אם כתבתם את זה, אתם כבר יודעים שהפוסט גבולי. אז או שתחליטו לכתוב אותו או שלא.



  • "איזה יום נורא" – אני מבינה, קבוצות זה אחלה מקום לתשומת לב. כולנו פה בשבילך, גם אנחנו צריכים את החיזוק הזה לפעמים. אבל אם עבר עליך יום נורא, הלכת וכתבת על זה בקבוצה ושואלים אותך "מה קרה מותק?", המעט שאת יכולה לעשות זה לענות לנו :) גם אם לא תחשפי את כל מכאובייך, תני יחס לאלה שאכפת להם ממך .
  • "עוד לא כתבתי פוסט היכרות, או הגבתי למישהו מכם, או בעצם תרמתי לקבוצה, אבל היי! הנה יום פרסום אז אנצל אותו להצעה אטרקטיבית שלי" – לא. פשוט תהיו חלק. חלק תורם בקבוצה, אל תנצלו את הקבוצה לטובתכם האישית-עסקית ותיעלמו.
  • קראו את חוקי הקבוצה . אתם תעופו מכל כך מעט קבוצות אם רק תעקבו אחרי הסעיף הזה.
  • פשוט אמרו "תודה ". המליצו לכם, עזרו לכם, התייחסו אליכם, נתנו לכם חיבוק וירטואלי – מותר גם לומר "תודה".

חושבים לפתוח קבוצה בעצמכם? דברו איתי ונחליט יחד אם כדאי: yaelscliar@gmail.com

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: