Blog Post

או: היפרדו לשלום מיד 2

שמתם לב שלאחרונה התווסף לאפליקציית הפייסבוק שלכם אייקון של חנות קטנה?

אם אתם בני 18 ומעלה, זה השוק החדש שלכם – המרקטפלייס.

זהו בעצם לוח, קצת כמו קרייג ליסט, שבו אתם יכולים למכור ולקנות כמעט כל דבר. ממכוניות, דרך אייפונים ועד דירות. למצוא עבודות, דילים יומיים (כאלה שעולים למכירה פומבית ב-ebay), כרטיסים לאירועים (בשיתוף עם המובילים בתחום: ticketmaster ו-eventribe) ועוד.

וכמו כל כדור שלג, תוך שנה וחצי מההשקה, יותר מחצי מיליארד אנשים מ-51 מדינות משתמשים במרקטפלייס מדי חודש והחיפושים במרקטפלייס שולשו במהלך 2017.

יותר בטוח, נגיש ומסודר

במקום להסתובב בין קבוצות של יד 2 בפייסבוק, נתקעתי עם..., פשפשוק וכו' – כל המוצרים שמוגדרים כאייטם למכירה נמצאים במקום אחד. אפשר לסנן לפי מיקום, קטגוריות, מחיר.

הכל בפייסבוק – עוד דרך בה הפלטפורמה הרכושנית שומרת עלינו אצלה ולא אצל אחרים. אבל מתוקף כך, הכל מוגש לנו לפי מי שאנחנו ומה שאנחנו מחפשים. והכי חשוב: ההתאמה למובייל מושלמת.

לישראל זה טרם הגיע, אבל במדינות בהן זה אפשרי, ניתן כבר לבצע קנייה דרך הפייסבוק מבלי לערב אף אלמנט חיצוני של סליקה. למוצר יש אמא ואבא, כי מי שמעלה את המוצר למכירה – הוא מן הסתם גם בעלים של פרופיל אישי בפייסבוק. תוכלו להסתכל על האדם עצמו, לראות מי הוא, מה הוא מכר בעבר ועוד. אך כקונים, לא תהיו מחוייבים לתת מייל או טלפון ולכן תישארו אנונימיים במידה ותרצו.

נעבור לפרסומות

בתור מי שמשווק בפייסבוק, בטח תשמחו לשמוע שבמידה ולעמוד העסקי שלכם יש חנות בפייסבוק -המוצרים ממנה יועלו אוטומטית כמוצרים במרקטפלייס ויופיעו לאנשים נוספים שיחפשו אחר המוצרים שלכם.

והשבוע פייסבוק הכניסה גם באופן רשמי את המרקטפלייס כמיקום בו אפשר לפרסם באופן ממומן. כר דשא מדהים לכל מי שמפרסם מוצרים ורוצה שיגיעו למי שכבר עשה חיפוש אקטיבי ומוכן לרכישה.

בשלב זה אלו מודעות קרוסלה בלבד, אבל אני בטוחה שאט אט זה יכנס לעוד סוגים.

כדי לפרסם דרך מנהל המודעות - בחרו באחד מ-3 סוגי הקמפיינים הבאים: Traffic, Conversions, Catalog sales


רוצים לפרסם במרקטפלייס? פנו אליי להדרכה אישית: Yaelscliar@gmail.com


לכו תקנו לעצמכם משהו יפה 🛍

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: