Blog Post

אסטרטגיית תוכן ובידול עסקי - הדרך לעשות את זה נכון

בידול עסקי.

הנה פוסט קצת שונה ממה שאני כותבת בדרך כלל בבלוג.

הפעם לא איזה כלי חדש להשתמש בו או עדכון מרענן שמשנה לנו את הפיד מקצה לקצה.

היום אכתוב על מה שיגרום לאנשים להיעצר דווקא על הפוסט שלכם.


הפיד מלא.

לא משנה באיזה תחום אתם עובדים, כנראה שיש לכם מתחרים רבים וכולם כבר מפרסמים.

סתם, לא. לוכדי נחשים בטח לא עושים עבודה כ-זאת טובה.

ואם כן – אשמח לראות דוגמא.


"מה אני אכתוב שאחרים עוד לא כתבו"

ועדיין, בעלי עסקים רבים תוהים ושואלים אותי איך לכתוב פוסטים שיהיו קצת שונים משל אחרים. איך לבדל את עצמם, למה שיפנו דווקא אליהם מתוך מבחר עצום ברשת, מה התגובה המוחצת שתגרום לאנשים להשאיר פרטים, איך להשיג לידים שאחרים רוצים ולא מצליחים לקבל ועוד.

אז רגע, לפני שנמשיך בואו נשאל את השאלות הבאות:

אנחנו פותחים עמוד פייסבוק כי לשאר יש או כי באמת יש לנו מה להגיד?

האם מה שיש לנו להגיד שונה מהשאר ואנחנו יכולים לתת ערך מוסף?


אחרי שענינו נכונה על השאלות האלה - נחשוב רגע מה נוכל לתת, איזה פוסטים נוכל לכתוב ומה הגולש שלנו יזכור אחרי שיגלול את הפוסטים שלנו.


כל מי שהיה אצלי בהדרכה או סדנא שיעצום עכשיו את העיניים כי אני חופרת על זה.

הנה 5 השאלות שעוזרות לי למקד את עצמי ומענה עליהן מספק לי תכנים לעמודים אותם אני מנהלת:

1. What you do – מה אתה עושה? מה המוצר / שירות שאתה מוכר? דוגמא על עצמי: אני מנהלת שיווק דיגיטלי.

2. Who you do it for - עבור מי המוצר שלך? לקוחות פרטיים? חברות קטנות או בינונית?

3. How you can help – במה תוכל לעזור בקצה השירות שלך? אני יודעת לנהל שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית. אבל במה אני יכולה לעזור? אני יכולה להגדיל לך את אחוזי החשיפה ברשת החברתית, לנהל את המוניטין הדיגיטלי שלך, לייצר לך נוכחות ולידים.

4. What you do differently - הנה הבידול העסקי: איך תבלוט על אחרים? במה אתה שונה ממתחרייך? זה יכול להיות ניסיון, מחיר, שיטות עבודה, ועוד. אני עושה את זה כבר קרוב ל-9 שנים, אני מתעדכנת בכלים הכי חדישים ואני עובדת בצורת גאנטים מסודרת שמייעלת את תהליך ניהול המדיה.

5. How can they contact you – אולי החלק הכי חשוב. עשית טוב וגרמת לאנשים להתעניין במוצר. אל תשכח להניע לפעולה ותן לאנשים את הטלפון, מייל ואתר שלך. טוב את שלי אתם כבר יודעים :)


עכשיו קחו מחברת - כן הדבר הזה עם הנייר - וענו על השאלות האלה בדרך הכי אינטואטיבית שיוצאת לכם. הנה המסרים העיקריים שלכם - מפה צאו לכתיבת פוסטים והנה לכם התחלה.


לייעוץ וליווי תוכלו גם לפנות אליי - 054-2690469


By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: