Blog Post

פוסט בבלוג על סוגי פוסטים במדיה החברתית. וואלה יופי

יש לנו לא מעט סוגי פוסטים בפייסבוק, באינסטגרם ובמדיה החברתית בכלל.
יש פוסט מוחשך, פוסט מפבולש, פוסט עם תוקף לזמן מסויים ועוד.
פוסט מוחשך הוא לא פוסט שיושב לבד בפינה ומפובלש הוא לא כזה שקיבל תקציב ממשרד יח"צ.


חשוב להבין מה עומד מאחורי כל פוסט ומתי לבחור בכל פוסט.
אז יאללה!


פוסט מוחשך

פייסבוק מאפשרת למפרסמים ליצור פוסטים "מוחשכים" או – dark \ unpublished.

אלה יופיעו בניוזפיד של אוהדי הדף כמודעות פרסום (sponsered) אבל לא יוצגו כעדכונים אורגניים בדף הפייסבוק העסקי.


כשרוצים ליצור אותו במנהל המודעות, מגיעים לאיזור הקריאייטיב ופשוט לוחצים create ad במקום use existing post

פוסט מפובלש
פוסט מפובלש הוא אחד שפרסמתם כבר בעמוד. לא פוסט שמחכה לכם בטיוטות משנת 2013 ולא אחד שתזמנתם.

איפה מחכים לכם הפוסטים המפובלשים מסודרים יפה?
בעמוד הפייסבוק שלנו יש איזור שנקרא publishing tools -
שם יש כמה מתחמים נחמדים -

  • פוסטים שפובלשו / התפרסמו
  • פוסטים מתוזמנים לעתיד
  • טיוטות
  • פוסטים שתוקפם חלף

אז מה זה הפוסט הזה שיש לו תוקף?
מה זה, חלב?

פוסט בעל תוקף יכול להיות סרטון בלבד. הוא יכול להציג הצעה נחמדה, הנחה ייחודית לתקופה מסויימת, או משהו שאתם חושבים שאין לו מקום של כבוד בעמוד שלכם לאחר זמן מה.

איך יוצרים אחד כזה?
בשלב תזמון הפוסט או פרסומו - יש בוקסה בשם stop news feed distribution - לחצו עליה ובחרו את התאריך בו תרצו שירד הסרטון מהאוויר.

ועכשיו לשאלה שלגביה אני נשאלת הכי הרבה -
בניתם קמפיין ממומן עם פוסט מוחשך, וואלה אהבתם אותו ואתם רוצים לפבלש אותו גם בעמוד הפייסבוק העסקי כפוסט רגיל?

הנה הדרך:

לכו ליצור מלא סוגי פוסטים!

נשארו לכם שאלות?
רוצים הדרכה אישית של 1:1?

דברו איתי: yaelscliar@gmail.com

רוצים קצת מידע על סדנת הטירגוט הבאה שלי? הקליקו פה.

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: