פוסט בבלוג על סוגי פוסטים במדיה החברתית. וואלה יופי
יש לנו לא מעט סוגי פוסטים
בפייסבוק, באינסטגרם ובמדיה החברתית בכלל.
יש פוסט מוחשך, פוסט מפבולש,
פוסט עם תוקף לזמן מסויים ועוד.
פוסט מוחשך הוא לא פוסט שיושב
לבד בפינה ומפובלש הוא לא כזה שקיבל תקציב ממשרד יח"צ.
חשוב להבין מה עומד מאחורי כל פוסט ומתי לבחור בכל פוסט.
אז יאללה!
פוסט מוחשך
פייסבוק מאפשרת למפרסמים ליצור פוסטים "מוחשכים" או – dark \ unpublished.
אלה יופיעו בניוזפיד של אוהדי הדף כמודעות פרסום (sponsered) אבל לא יוצגו כעדכונים אורגניים בדף הפייסבוק העסקי.
כשרוצים ליצור אותו במנהל המודעות, מגיעים לאיזור הקריאייטיב ופשוט לוחצים create ad במקום use existing post
פוסט מפובלש
פוסט מפובלש הוא אחד שפרסמתם כבר בעמוד. לא פוסט שמחכה לכם בטיוטות משנת 2013 ולא אחד שתזמנתם.
איפה מחכים לכם הפוסטים המפובלשים מסודרים יפה?
בעמוד הפייסבוק שלנו יש איזור שנקרא publishing tools -
שם יש כמה מתחמים נחמדים -
- פוסטים שפובלשו / התפרסמו
- פוסטים מתוזמנים לעתיד
- טיוטות
- פוסטים שתוקפם חלף
אז מה זה הפוסט הזה שיש לו תוקף?
מה זה, חלב?
פוסט בעל תוקף יכול להיות סרטון בלבד. הוא יכול להציג הצעה נחמדה, הנחה ייחודית לתקופה מסויימת, או משהו שאתם חושבים שאין לו מקום של כבוד בעמוד שלכם לאחר זמן מה.
איך יוצרים אחד כזה?
בשלב תזמון הפוסט או פרסומו - יש בוקסה בשם stop news feed distribution - לחצו עליה ובחרו את התאריך בו תרצו שירד הסרטון מהאוויר.
ועכשיו לשאלה שלגביה אני נשאלת הכי הרבה -
בניתם קמפיין ממומן עם פוסט מוחשך, וואלה אהבתם אותו ואתם רוצים לפבלש אותו גם בעמוד הפייסבוק העסקי כפוסט רגיל?
הנה הדרך:
לכו ליצור מלא סוגי פוסטים!
נשארו לכם שאלות?
רוצים הדרכה אישית של 1:1?
דברו איתי: yaelscliar@gmail.com
רוצים קצת מידע על סדנת הטירגוט הבאה שלי? הקליקו פה.