או: עם שיעורי אנגלית כן הולכים למכולת
זוכרים שבגלגל המזל תמיד הייתה קטגוריה של אותיות אהו"י וממש שמחנו כי זה מצמצם את האופציות בהרבה?
אז אותו דבר רק עם אותיות אהו"י באנגלית למדיה חברתית.
בואו נפרוס את זה – אלה אותיות ה-אהו"י באנגלית: “A-E-I-O-U”
A is for Ask
הדרך הכי טובה ליצור אינטרקציה עם הגולשים שלכם היא לשאול אתם מלא שאלות.
לא שאלות כמו "מה שלומך?" או "מה דעתכם?", כי אלה שאלות פתוחות מדי והרבה מאתנו נרתעים מהן כי... "מה אני אתחיל לספר מה דעתי על משהו, למי אכפת".
שאלות ספציפיות, שאלות הקשורות לעולם התוכן או למוצר שלכם, סקרים, בחן-את-עצמך ודומיהם.
הנה דוגמא חמודה של סקר שערכו AIRBNB בטוויטר שלהם.
כמה פשוט – ככה קל לביצוע ע"י הגולש.
E is for Expression
תנו לגולשים שלכם להתבטא. בקשו מהם לספר סיפורים קורעי לב, להעלות תמונות מהממות, לשתף בפאדיחות הורסות מצחוק, להגיד לכם מה דעתם על האתר החדש שלכם, ועוד ועוד.
אנשים אוהבים לשמוע את עצמם (ובמיוחד ישראלים :) )
I is for Incentive
או: eyes on the prize.
אנשים אמנם אוהבים להביע את דעתם – אבל הם יעדיפו שהדעה הזאת תהיה שווה להם משהו. תביא להם איזה פרס הביתה, זוג כרטיסים לסרט שגם ככה התכוונו לא ללכת אליו או כניסה לג'ימבורי כשאין להם עדיין ילדים. אז תמריץ – משהו ששווה "לעבוד" בשבילו תמיד יקדם את האינטרקציה של הגולשים בעמוד שלכם.
O is for Offer
אל תשכחו שלא תמיד צריך לתת פרס או משהו חינמי – אפשר לעודד מעורבות בעמוד גם באמצעות הצעה טובה. משלוח חינם, כניסה לרשימת ה-vip ועוד.
את ההצעה השיווקית שלכם ארזו יפה יפה במילים וסופרלטיבים שיגרמו לה לבלוט בקרב הגולשים.
U is for Utility
או: מה יוצא לי מזה?
הלקוחות שלכם תמיד מחפשים תועלת. נסו לשלב בפוסטים שלכם כמה שיותר מדריכים, נתונים שימושיים, מיני קורסים, וובינרים, אינפוגרפיקות מגניבות, דברים שילמדו ויהיו שימושיים בקרב הגולשים.
צרו כמה שיותר אנטרקציה עם הגולשים שלכם ובקשו מהם אותו דבר.
אם לא תבקשו – קהל היעד שלכם לא יבין.
צרו פוסטים שיגרמו לחברים שלכם להגיב, מעבר ללעשות לייק חטוף.
לסיום, בואו נעשה סדר – אלה 5 האותיות והתחמושת שאתם צריכים במלחמת האינטרקציה של המדיה החברתית:
·שאלת שאלות
·מתן ביטוי לגולש
·תמריצים ברורים
·הצעות שיווקיות
·תועלת וערך מוסף
5 אותיות – 5 רעיונות – אינסוף אפשרויות.
צאו לדרך!
רוצים שנעשה זאת בשבילכם?
דברו איתי: yaelscliar@gmail.com