Blog Post

או: בואו, כולם כבר שם

זה לא סוד, בכל הדרכה אני זורקת איזה מילה על הרשת החברתית המועדפת עליי - הלינקדין.
כבר יצא לכם מכל החורים והבנתם שאתם צריכים להיות שם ומהר.
אבל וואלה, לא זכיתם באמא שהיא מלכת משאבי האנוש והקריירה והגיוס והבראוניז כמוני.
אז אתם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל,
ו-"כן יש לי פרופיל בלינקדין הזה, פתח לי פעם מישהו אבל אין לי שם באמת כלום"

אז לינקדין.

הרשת החברתית שכולכם חושבים שהיא אפרפרה במעט – היא הרשת החברתית שתביא לכם פרנסה.
business oriented platform היא ההגדרה המדוייקת בעיניי.


בחיים האמיתיים אני מציעה שירות של "לינקדין לבכירים", בו אני בונה מאפס פרופיל לינקדין מנצח שיביא עבודה. זאת כי אני מרגישה שהרבה אנשים מפחדים לדרוך שם מבלי שיהיה להם פרופיל אישי-עסקי שלא מבייש מנכ"ל. אז אספתי כמה חוקים והמלצות לבניית פרופיל מקצועי Like a boss:

תמונת פרופיל שמזמינה לחיצת יד

הפרופיל בלינקדין הוא תעודת הזהות שלכם. שלא כמו בתעודה הכחולה שאתם מחזיקים בתיק, פה יש לכם דרך לשלוט בפוטו-רצח הזה ולשים תמונה טובה. תמונה עם חיוך, ישירה, אך סולידית ונקייה.


קאבר שמוסיף צבע

תמונת הנושא, הקאבר שמופיע מאחורי תמונת הפרופיל, הוא אולי המקום היחיד לתת בו קצת אופי לפרופיל שלכם. בחרו תחום עניין ומצאו תמונה כיפית שתתאים ותחמיא לשאר העמוד.


סכמו את עצמכם

ה-Summary הוא שיחת המעלית שלכם. ענו על – מי אתם, מה אתם עושים, למה אתם, מה אתם מחפשים ואיך אפשר ליצור אתכם קשר. אגב, גם פה אפשר להיות קצת אישיים ופיוטיים.


אל תחסכו במחמאות

סדרו את כל מקומות העבודה וההשכלה שלכם בסדר כרונולוגי. עם פירוט על כל תפקיד – מה נדרשתם לעשות, מה היו האתגרים הקטנים שעברתם, שיאים שהשגתם במהלך העבודה וכו'.


תחרות כישרונות

אזור ה-skills הוא אזור חשוב וקריטי לפרופיל שלכם. בלחיצת כפתור תוכלו להוסיף לעצמכם מלא מחמאות שמראות על הכישורים המקצועיים והחוזקות. כל אחד שיכנס יוכל לפרגן ב-endorsements והמוניטין שלכם יתחזק עם הזמן. כתבתי פוסט ייחודי על כישורים בעולם העבודה החדש ששווה להכיר גם כן.

ועוד כמה טיפים קטנטנים:

  • לינקדין עובדת כמו גוגל - ככל שיהיו יותר מילות מפתח בתחום שלכם - תקבלו חשיפה גדולה ותופיעו ביותר חיפושים
  • אזור הכישורים (skills) עובד בצורה הדדית - ככל שתתנו יותר endorsements לאחרים - הם יתנו לכם, אז תהיו נדיבים
  • אל תרוצו לבזבז על חשבון פרימיום - יש המון מה לעשות עם הכסף שהם לוקחים עליו

רוצים לראות את שלי? הקליקו פה!

לעוד סודות מהשרוול, במציאת עבודה והתמצאות ברשת – פנו אליי yaelscliar@gmail.com

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: