כרוכית, שטרודל, הזה של האימייל, קראו לזה איך שתרצו
כרוכית, שטרודל, קראו לזה איך שבא לכם.
יש לזה מלא כח. מלא!
אתם מתייגים את החבר שלכם וכולם עדים לפדיחה שעשה אתמול כשהיה שיכור,
אבל כשמנהלים מדיה חברתית - משתמשים בתיוג לאפקט של ויראליות.
הפעם נדבר על פוסט אחד שהפתיע אותנו במיוחד.
ספויילר: תוייגה בו מישהי חזקה במיוחד.
בואו נדבר קצת על Case Studies. בעצם, על אחד ספציפי. הפעם ננתח את פרופיל האינסטגרם של חברת Ripple לבגדי יוגה.
הפוסט הראשון שננתח עלה ביום חמישי, בשעה 15:00 (השעה החזקה של העסק, שמשווק בעיקר לארה"ב).
התמונה היא packshot בסטודיו החברה.
התוכן - תוכן מכירתי "רך" ולא Hard sale.
בקאפשן שני האשטגים ושני אימוג'י.
בתמונה תוייגה החברה והצלמת המוכשרת.
בתגובה הראשונה נוספו 21 האשטגים רלוונטים לעולם התוכן.
הפוסט קיבל 59 לייקים וחשיפה ל-1,541 אנשים.
הנה בא הפוסט הבא:
הפוסט עלה ביום ראשון, גם יום חזק אצל העסק, באותה שעה.
האימג' והתוכן היו אווירתיים, ללא כל פעולת מכירה.
גם הפעם הופיעו בקאפשן שני האשטגים ושני אימוג'ים.
בתמונה עצמה תויגו החברה ואושיית יוגה ישראלית בעלת סטודיו.
הפוסט קיבל 210 לייקים ונחשף ל-3,927 אנשים!
אגב, הכל אורגני - ללא קידום ממומן.
עכשיו נכון, אפשר להגיד שאופי התמונה והטקסט היו שונים ושהפוסטים עלו בימים אחרים. יכול להיות שאלו תרמו להבדל. אבל, וזה אבל גדול, עולים לא מעט פוסטים אווירתיים ולא מכירתיים לעמוד - והפערים ביניהם אף פעם לא משמעותיים כמו באלה.
מה בכל זאת גרם להבדלים כאלו משמעותיים בחשיפה ובמעורבות בפוסטים?
חד משמעית - התיוג.
המסקנה הברורה היא שעבודה עם אושיות אינסטגרם, בלוגרים מובילים, אינסטגרמרים וכותבי תוכן בתחום העסקי הספציפי שלכם וכמובן - תיוג שלהם בפוסטים - מעלה בהרבה את הצלחת הפוסט במדיה.
ובקיצור, אל תוותרו על תיוג האנשים שמופיעים בתמונות שלכם. תמיד כיף לתת עוד קרדיט לאחרים ולהרוויח עוד חשיפה על הדרך, לא?
נשמע לכם כמו משהו שהייתם מעדיפים שיעשו עבורכם? דברו איתנו :)