Blog Post

כרוכית, שטרודל, הזה של האימייל, קראו לזה איך שתרצו

כרוכית, שטרודל, קראו לזה איך שבא לכם.

יש לזה מלא כח. מלא!


אתם מתייגים את החבר שלכם וכולם עדים לפדיחה שעשה אתמול כשהיה שיכור,

אבל כשמנהלים מדיה חברתית - משתמשים בתיוג לאפקט של ויראליות.


הפעם נדבר על פוסט אחד שהפתיע אותנו במיוחד.

ספויילר: תוייגה בו מישהי חזקה במיוחד.


בואו נדבר קצת על Case Studies. בעצם, על אחד ספציפי. הפעם ננתח את פרופיל האינסטגרם של חברת Ripple לבגדי יוגה.


הפוסט הראשון שננתח עלה ביום חמישי, בשעה 15:00 (השעה החזקה של העסק, שמשווק בעיקר לארה"ב).

התמונה היא packshot בסטודיו החברה.

התוכן - תוכן מכירתי "רך" ולא Hard sale.

בקאפשן שני האשטגים ושני אימוג'י.

בתמונה תוייגה החברה והצלמת המוכשרת.

בתגובה הראשונה נוספו 21 האשטגים רלוונטים לעולם התוכן.


הפוסט קיבל 59 לייקים וחשיפה ל-1,541 אנשים.

הנה בא הפוסט הבא:

הפוסט עלה ביום ראשון, גם יום חזק אצל העסק, באותה שעה.

האימג' והתוכן היו אווירתיים, ללא כל פעולת מכירה.

גם הפעם הופיעו בקאפשן שני האשטגים ושני אימוג'ים.

בתמונה עצמה תויגו החברה ואושיית יוגה ישראלית בעלת סטודיו.


הפוסט קיבל 210 לייקים ונחשף ל-3,927 אנשים!

אגב, הכל אורגני - ללא קידום ממומן.


עכשיו נכון, אפשר להגיד שאופי התמונה והטקסט היו שונים ושהפוסטים עלו בימים אחרים. יכול להיות שאלו תרמו להבדל. אבל, וזה אבל גדול, עולים לא מעט פוסטים אווירתיים ולא מכירתיים לעמוד - והפערים ביניהם אף פעם לא משמעותיים כמו באלה.


מה בכל זאת גרם להבדלים כאלו משמעותיים בחשיפה ובמעורבות בפוסטים?

חד משמעית - התיוג.

המסקנה הברורה היא שעבודה עם אושיות אינסטגרם, בלוגרים מובילים, אינסטגרמרים וכותבי תוכן בתחום העסקי הספציפי שלכם וכמובן - תיוג שלהם בפוסטים - מעלה בהרבה את הצלחת הפוסט במדיה.


ובקיצור, אל תוותרו על תיוג האנשים שמופיעים בתמונות שלכם. תמיד כיף לתת עוד קרדיט לאחרים ולהרוויח עוד חשיפה על הדרך, לא?


נשמע לכם כמו משהו שהייתם מעדיפים שיעשו עבורכם? דברו איתנו :)

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: