אינסטגרם יוצרים במה חדשה ליוצרים שכדאי להכיר
כשאינסטגרם
התחילה היא יצרה לכל אחד משתמש פרטי. בהמשך נפתחה גם האפשרות להגדיר חשבון עסקי (business profile) אבל מובילי דעה וסוכנויות ביקשו עוד ועוד נתונים
ומידע.
כך נוצר חשבון
היוצרים החדש – Instagram creator.
החשבון החדש הוא סוג חשבון
שנמצא בין פרטי לעסקי.
הוא פתוח כרגע
רק למשתמשים עם מעל ל-10k עוקבים ומחוברים לביזנס בפייסבוק. וכרגיל, גם ליחידי סגולה
שנמצאים בגרסת הבטא.
הנה כמה דברים שחשוב להכיר בכלי החדש...
בחשבון מסוג
זה, היוצר יכול לראות יותר נתונים על תנועת העוקבים שלו.
בעוד שבביזנס כרגע יש לנו מידע רק על מדדים חיוביים של הגדלת החשיפה והעוקבים, בחשבון זה אפשר לדעת גם על מדדים שליליים ( לא עלינו ) – כמה עשו לך unfollow כי בילית קצת יותר מדי בחו"ל והוצאת לכולנו את העיניים?
תיבת הודעות מסוננת
– יוצר יוכל לסנן את ההודעות שהגיעו אישית אליו וההודעות שהגיעו לחשבון היוצר שלו.
למה? כי באינסטגרם מתחשבים בבעלי כמות גדולה של עוקבים, שההודעות הפרטיות הולכות להם לאיבוד בין כל ההצעות לשיתופי פעולה מסחריים כאלה ואחרים.
הבדל ויזואלי שיש בחשבון זה הוא האפשרות להוסיף את קטגוריית מוביל הדעה ואת פרטי ההתקשרות
איתך. סוג התצוגה הזאת מזכירה יותר חשבונות עסקיים.
מכירים ומכורים כמוני ל- creator studio ? קול, אז עכשיו כיוצרים יש לכם גישה מלאה לסטודיו הכיפי הזה. גם מהמחשב!
בעלי חשבון creator נהנים מהאפשרות לתייג מוצרים ולמכור אותם – דרך האינסטגרם. כן כן, הדבר הזה שפרופילים עסקיים מתים שכבר יגיע לכולם – יפתח לאט לאט (לאט) גם למובילי דעה.
אתם נותנים למוביל דיעה מוצר ורוצים שהוא ימכור אותו דרך הפרופיל נוטף ה-k שלו? עכשיו הוא יכול.
הנתון לו כולנו מחכים – ענייני החשיפה האורגנית .
הדבר ידוע, שפרופיל עסקי מוריד משמעותית את החשיפה האורגנית לפוסטים. אז מה עושה תכנית האמצע?
למען האמת, אף מאמר לא מסגיר נתונים חד משמעיים.
נחכה לשמוע מכאלה שניסו!
מתלבטים איזה חשבון לפתוח לעסק או המוצר שלכם?
כתבו לי ואשמח לייעץ :)