אאמל"ק לכם: שקיפות גדולה יותר לגולשים, תוצאות פחות טובות למפרסמים
מה אומרים העדכונים האחרונים של פייסבוק?
מאמצע 2019, אנשים יוכלו "לכבות" את האפשרות של פיקסל
לצבוע אותם.
זה אומר שכל האנשים שהפיקסל שלנו "צבע" כדי לשווק להם שוב (רימרקטינג)
יוכלו לכבות את האפשרות "לרדוף" אחריהם.
כמפרסמים, האפשרות לבנות קהלי רימרקטינג (ועל גבם קהלי Look alike) תהיה פתוחה, אבל אלה יכילו פחות משתמשים.
ובשורה התחתונה: תהיה ירידה בתוצאות.
שקיפות היא דבר טוב.
בסופו של דבר, בפייסבוק מאמינים שהשקיפות והשליטה תשפר את החוויה
של הגולשים ותהיה לה השפעה חיובית ארוכת טווח על העסקים שפועלים כרגע במדיה
החברתית. אדם שמרגיש שהוא יכול "לשלוט" במה הוא נותן לפייסבוק ומה לא, ירגיש מחוייב יותר למטרה.
ההשפעות של השקיפות החדשה יהיו -
- שקיפות ושליטה טובה יותר על המידע שאנחנו מאפשרים לפייסבוק לאסוף עלינו ולהשתמש בו לאחר מכן
- מערכת הפרסום תהיה ברורה יותר למפרסמים ולגולשים עצמם
- עסקים יצטרכו לעדכן את האסטרטגיה שלהם, שככל הנראה תרד בתוצאות פעילות הרימרקטינג
חשוב לציין כי כלי המדידה, האנליטיקס, האירועים השונים ושאר
הנתונים שהפיקסל מספק לנו – ישארו ללא שינוי.
נו טוב, לפחות זה.
מרגישים שאתם צריכים ייעוץ לשיווק הדיגיטלי של העסק שלכם נוכח השינויים החדשים?
כתבו לי ונקבע פגישה אישית של 1:1: yaelscliar@gmail.com