Blog Post

היבטים שיסייעו לך לבקר, למדוד ולעבוד בשיתוף פעולה פורה ברשת



אחד המגזרים שנפגעו יותר במהלך משבר הקורונה הוא המגזר השלישי. עמותות וארגונים חברתיים שעוזרים לחברה כל השנה הגיעו למצב בו אין מימון פעילותם.

בימים אלה, תמיכה בארגונים חברתיים וסיוע בנתינת כלים אמיתיים שיחזקו את הנראות בסושיאל, יכולים לעשות את ההבדל בין ארגון מצליח לארגון כושל.

לכן החלטתי לשלב כוחות יחד עם פז גלזר המלווה ומייעצת לארגונים חברתיים בעשור האחרון להגדלת האימפקט דרך שימוש מושכל ברשתות חברתיות, ויחד לכתוב על ארבעת הדברים שכדאי לכל מנהל עמותה לדעת בהתנהלות מול מנהל מדיה. סוג של צ'ק ליסט 🙃


*הפוסט כתוב בלשון נקבה אך מופנה לכל המינים 💕


כמנכל"ית עמותה את ניצבת בפני אתגרים רבים; ניהול פיננסי שוטף, ניהול עובדים, פיתוח משאבים לארגון החברתי וצורך להמציא פרויקטים נוספים משמעותיים ללא הפסקה.

מי חשב שיגיע היום בו הנראות והתוכן של העמותה יהיו כל כך קריטים להצלחתה?

אספנו מספר נקודות שיעזרו לך כמי שמנהלת את מי שמנהל עבורך את תחום הרשתות החברתיות, היבטים שיסייעו לך לבקר, למדוד ובסופו של יום לגרום לשיווק הדיגיטלי של המטרות החברתיות להגיע לקהלים נרחבים ברשת.

הנה 4 מהם ואחד לבונוס בסוף!


היכרות עם המוצר והטון שלו

מנהלת המדיה חייבת להכיר את העמותה, לחיות אותה ולהכיר כל שירות שהעמותה נותנת.

היכרות מעמיקה עם עמותות מקבילות, גופים עסקיים שיוכלו לתרום להתנדב או לקחת חלק בפעילות בעתיד היא קריטית!

ככל שמנהלת המדיה תכיר את העמותה ותעמוד איתך בקשר שוטף על התהליכים העתידיים וההתפתחויות בארגון, כך ההצלחה של התכנים תהיה גדולה יותר.


גישה הדדית

חשוב שתהיה לך גישה מלאה לכל הנכסים הדיגיטליים של העמותה.

דאגי לגישה לעמוד ולחשבון המודעות של העמותה, אל תחששי לבקש את הסיסמאות ולדרוש להטמיע פיקסל פייסבוק בכל נכס דיגיטלי הקיים ברשות הארגון.

הימצאות פיקסל (קוד ייעודי שפייסבוק מספקת) באתר העמותה יסייע להגעה לקהלי יעד שגם כך מתעניינים בעשייה החברתית של הארגון.


סיכום ודיווח

מנהלת המדיה צריכה להעביר מידע באופן שוטף על מנת שהעמותה תדע להעריך אם הצליחה להגיע למטרות והיעדים מבחינת החשיפה ברשתות החברתיות.

דו"ח סיכום יכלול לרוב - כמות חשיפה של פוסטים, רמת מעורבות בפוסטים השונים, הקלקות, סקירת פוסטים מוצלחים יותר ופחות - כל אלו יסייעו לדייק את התכנים ולמשוך קהל נוסף לעמוד העמותה.


במידה והעמותה משקיעה בקידום ממומן - דו"ח חודשי נוסף יפרט את העלויות השונות ואת ההגעה ליעדים שהוצבו בתחילת העבודה המשותפת.

המלצה נוספת שלנו וחשובה ביותר בתחום המדידה היא פשוטה. תוכנית אסטרטגיה כללית לפני תחילת העבודה המשותפת.

בתוכנית זו תקבלי סקירה ממנהלת המדיה על כמות הלייקים בעמוד נכון לרגע זה, איך היא רואה את התוכן ודרך הפרסום שנכונה לארגון, כמה היא ממליצה להשקיע או לא בקידום ממומן ועוד.


ובתכל'ס כשמחפשים? למצוא מנהלת מדיה שמרגישה לכן מקצועית.

כזו שמבינה את התחום עצמו, מכירה ועוקבת אחר החידושים והפיצ'רים, אחת שיודעת לכוון תהליכים נכון, אחת שיודעת להגיד גם "לא" כשצריך (כי היא מכירה את גבולות התחום ומה נכון).


ולבונוס –  מה כל מנהלת מדיה צריכה ממנהלי ארגון חברתי?

מנהלי המדיה הטובים בעולם לא יוכלו לעשות את עבודתם מעולה, אם הלקוח לא ישחרר ויסמוך עליהם.

בחרתן בנו כבעלות מקצוע - תנו לנו חופש ואמון.

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: