קליק בייט, פורוורד ועוד כמה מילים בלעז
אוקיי, אבל מה לא?
בפוסט הקודם הבנו מה כן לעשות ואיך לערוך פוסטים בפייסבוק כדי שינצחו את אלגוריתם החשיפה החמקמק.
חשוב לדעת גם מה לא לעשות - קבלו את 4 ה- big NO NO של המדיה החברתית:
אל תפתו - CLICKBATE זה לחלשים.
אל תשלבו בפוסט לינקים שמפתים את הקורא להיכנס רק כדי שיכנס וייספר כטראפיק לאתר. רוצים שהגולש יכנס? כתבו בדיוק מה מחכה לו בפנים. מבטיחה שאם התוכן מספיק מעניין ורלוונטי הם יכנסו בהמוניהם. ואל תפתו אותם לעשות לייקים – בלי "עשו לייק ותזכו". זה ליים וזה זול ואתם לא רוצים שכך יראה העמוד שמייצג את העסק שלכם.
בלי חפירות – ספאמרים מזהים מרחוק.
לינקים שהם ספאם, כתבות מ-"בא במייל" וכל ה-fw:fw:fw: שאמא שלכם שלחה לכם – מקומם בתיבת הספאם באינבוקס ותו לא. פייסבוק לא אוהבת ספאם והיא תילחם בו כל עוד היא יכולה.
אל תמחזרו – זה לבקבוקים.
האלגוריתם מזהה אם העתקתם פוסט ממישהו אחר, השתמשתם בלינק שכבר כולם שמו – והוא נגד ההעתקות.
תוכן לא חוקי – לא מגניב.
פוסטים שמסווגים ככאלה שבדרך כלל ייחבאו מהפיד הכללי או יגררו report שלילי מגולשים – יתקשו לקבל חשיפה גבוהה. העלימו אלימות, סקס, עירום, גזענות והסתה.
יאללה, בואו נדאג שהעמוד העסקי שלכם ינצוץ מרוב engagement –
דברו איתי: yaelscliar@gmail.com