אחד האתגרים הגדולים כיום בכלל ערוצי המדיה, הוא עניין הריכוז.
במבול התכנים בשנים האחרונות, עלינו לייצר תכנים ויראליים חזקים ומשמעותיים מאוד כדי להישאר בתמונה בכלל.
כשכלי המדיה גדלים וכל אחד מאיתנו משתמש במקביל בלפחות 2 מכשירים בממוצע, מאתגר להשאיר קהל במקום אחד, מבלי שיזלוג החוצה ויאבד עניין מהר.
הסטוריז הם פלטפורמת 15 השניות שלנו שיכולות להרים מותג, אם מופקות נכון.
התוכן שלנו צריך להיות מספיק משכנע כדי שהעוקבים יצפו בו עד סופו.
הסטוריז צריכים להיות כאלה שמעוררים רגש כלשהו או חולקים מידע חשוב והכרחי, רק ככה יזכרו אותם.
הנה כמה מהטקטיקות בהן אני משתמשת כדי להפוך קטעי סיפור קצרים לבעלי ערך:
היו קצרים ובעלי ערך
ערך מוסף היא באזזוורד העשור שלי ואני עומדת מאחוריה גם במבט לעשור הבא.
כשאנחנו בתור בעלי עסק נותנים מעצמנו – התדמית שלנו כאוטוריטה מתחזקת ואנחנו מפתחים מערכת יחסים מפרה לשני הצדדים.
מה יותר קל מלספר את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב?
האייס האמריקאי,
Lowe's, משתמשים בסטוריז כדי להראות טיפים וטריקים לשימוש במוצרים שלהם עצמם.
כך הם מספקים מידע בעל ערך מוסף, ועל הדרך משווקים את המוצרים שניתן לרכוש דרכם.
בהיבט הויזואלי, הם דואגים למקם את המוצרים שלהם בפריים והמסר נקלט.
מכאן, הדרך "ללמוד עוד", או בעצם להגיע לאתר שלהם ולקרוא עוד קצת מילים שיווקיות שיגרמו לנו לרכוש את המוצרים, היא קצרה.