או: 4 סיבות להתחיל להשתמש בכלי המדהים של פייסבוק
הכל בחיים
דינמי.
פייסבוק מבינה
את זה.
בפרסום הממומן
של פייסבוק יש לנו אפשרות להדליק כפתור קטן וממזרי בשם – dynamic
creative. הכפתור
מאפשר לנו בשלב מאוחר יותר, של בניית המודעה עצמה, לבחור מספר תמונות, טקסטים, כותרות וכפתורי הנעה לפעולה (כפתורי cta).
למען האמת, עד
5 לכל קטגוריה כזאת.
פייסבוק תשלב כל פעם מלל אחד עם כותרת אחרת, חומר ויזואלי אחר וכפתור cta אחר ותבנה לנו כמה וכמה מודעות שונות. היא תעשה עבורנו אוטומציה ותשנע תקציב גבוה יותר למודעות המוצלחות יותר, אלה שהניבו יותר מעורבות וקליקים.
למה זה טוב על
רגל אחת?
כשאנחנו לא
בטוחים איזה קריאייטיב יקרוץ ללקוח שלנו.
הנה 4 סיבות טובות להפסיק לפחד מקריאייטיב דינמי:
- לא נפספס אף פרסונה – אנחנו לא בטוחים אם הקהל שלנו מחבב הומור או לא, מעדיף משהו ישיר ומכירתי או בכלל אוהב לקרוא סיפורים מרגשים. הדינמיות מאפשרת לנו ליצור מספר קריאייטיבים שונים ושהטוב מבניהם ינצח.
- השקל שלנו שווה יותר – מי מכיר את אלגוריתם החשיפה טוב יותר מפייסבוק עצמה? לכן, על ביצוע האוטומציה ומיטוב המודעה שלנו אחראית האחת והיחידה, ה-f הכחולה. התקציב שלנו ילך לאן שהמודעה שלנו מניבה יותר. הקלקות, מעורבויות, המרות, רכישות.
- כשאתם (במידה ואתם מנהלי המדיה) ובעל העסק מתווכחים מה יעבוד טוב יותר על הלקוח – תנו לבעל העסק הזדמנות לנסות גם את המלל שלו ושהלקוח יבחר לאיזה פוסט הוא מתחבר יותר. יותר כיף להגיד "אמרתי לך!"
- חדשנות היא המפתח – כי פייסבוק מכניסה את זה לאט לאט לכל סוגי המיקומים (Placements) ולכל סוגי המודעות וכדאי להיות שם כשזה קורה. ובכללי, כשיש כלי חדש פייסבוק אוהבת לתת לו פוש והוא תמיד מקבל חשיפה גבוהה יותר. לא תרצו להיות החלוצים?
נדלקתם על הרעיון אבל לא יודעים איך להתחיל?
כתבו לי ונקבע פגישת הדרכה בנושא.