Blog Post

או: אינסטגרם אהובתי הנצחית

אם יש משהו שאני לא, זה בן אדם של מספרים (סורי אבא 😉 )
אני כן אחת של גרפים, נתונים, סטטיסטיקות והסקת המסקנות.

אוספת פה עובדות מספריות על אינסטגרם כפלטפורמה, רשת חברתית וה-time consumer האהובה עלינו ביותר.
מה שבטוח, אינסטגרם לא מתכוונת לעצור בקרוב.
היו גם כמה שהפתיעו אותי!

באינסטגרם היום יש 1 מיליארד משתמשים חודשיים

וחצי מיליארד משתמשים יומיים - זה אומר שהם נכנסים באופן יום יומי לאינסטגרם. צופים, מגיבים, מעלים תמונה, מחטטים בסטורי. מעל 95 מיליון תמונות מועלות לאינסטגרם על בסיס יומי. היא עוד רגע מגיעה לשחקניות הגדולות – פייסבוק ויוטיוב. והיא ללא ספק עקפה את טוויטר ופינטרסט בסיבוב.

מותגים מפרסמים בממוצע 27 פוסטים בחודש

70% מהגולשים מחפשים מותגים באינסטגרם

מעל ל-80% מהגולשים עוקבים אחרי לפחות מותג אחד

אם העסק שלכם עוד לא נמצא באינסטגרם – זה הזמן להיכנס ולעבוד על גאנט תכנים אינסטגרמי מעלף.
הקהל שלכם מחפש אתכם, במידה ולא מצא – יכול להיות שאיבדתם לקוח.

מקליקים סביב 4.2 מיליארד לייקים ביום

אם מדברים על אינטראקציה, אינסטגרם היא המקום. מדובר בקהילה פעילה ואקטיבית מאוד. אנשים צורכים תכנים ומפרגנים להם.

תמונות באינסטגרם מקבלות כ-23% יותר אינטראקציות מבפייסבוק

אחוז המעורבות הכולל גדול ביותר מ-10% באינסטגרם מאשר בפייס

אם פרסמתם את אותו הפוסט בפייסבוק ובאינסטגרם, סביר להניח שבאינסטגרם הוא יקבל יותר לייקים ותגובות.
לאנשים קל וכיף יותר להיות מעורבים.

11 הוא מספר ההאשטגים האולטימטיבי

למרות שאינסטגרם מאפשרת שימוש מקסימלי של 30 תגיות לכל פוסט, מספר הקסם של ההאשטגים הוא 11.
השתמשו ב-10-15 האשטגים כדי להגדיל את חשיפת הפוסטים שלכם ע"י משתמשים שונים.

60% מהמשתמשים מכירים מוצרים חדשים דרך אינסטגרם

למרות שחשוב לכם לשמור על פיד נקי ואסתטי, שמדבר בשפה ויזואלית אחידה, תרשו לעצמכם לחשוף מוצרים/שירותים חדשים מדי פעם באינסטגרם. לא רוצים להרוס את ה-flow? פרסמו בסטורי.

פוסטים עם תיוג מיקומים מקבלים מעורבות של 79% יותר

60% מהעסקים משתמשים בפילטר אחיד

המיקום הלוקאלי חושף את התמונות שלכם לקהל היעד שמסתובב בסביבתכם ובכך מגדיל את המעורבות שלהם בפרופיל.
הפילטר האחיד שומר על נראות ממותגת שקל לזהות ולשייך אליכם

יותר מ-400 מיליון משתמשים צופים בסטוריז באופן יומיומי

1 מתוך 4 משתמשים בדור ה- Z מסתכלים בסטורי לפני קנייה

למודעות ממומנות בסטורי יש את אחוז הרכישה והקליקים הגבוה ביותר

כשאתם מפרסמים פוסט על מוצר חדש, אל תשכחו לתת לזה איזכור בסטורי. שם נמצאים הצעירים שמחפשים אתכם.

ולעובדה שהצליחה להפתיע ולשמח גם אותי -

72% ממשתמשי האינסטגרם רכשו דרכה מוצרים

כבר לא רק תמונות של כלבים, אוכל וחופים יפים


צאו לעבודה!

לא יודעים איך? כתבו ליואשמח להדריך אתכם

בסדנאות שלי כבר הייתם?

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: