או: אינסטגרם אהובתי הנצחית
אם
יש משהו שאני לא, זה בן אדם של מספרים (סורי אבא 😉 )
אני
כן אחת של גרפים, נתונים, סטטיסטיקות והסקת המסקנות.
אוספת
פה עובדות מספריות על אינסטגרם כפלטפורמה, רשת חברתית וה-time consumer האהובה עלינו ביותר.
מה
שבטוח, אינסטגרם לא מתכוונת לעצור בקרוב.
היו גם
כמה שהפתיעו אותי!
באינסטגרם היום יש 1 מיליארד משתמשים חודשיים
וחצי מיליארד משתמשים יומיים - זה אומר שהם נכנסים באופן יום יומי לאינסטגרם. צופים, מגיבים, מעלים תמונה, מחטטים בסטורי. מעל 95 מיליון תמונות מועלות לאינסטגרם על בסיס יומי. היא עוד רגע מגיעה לשחקניות הגדולות – פייסבוק ויוטיוב. והיא ללא ספק עקפה את טוויטר ופינטרסט בסיבוב.
מותגים מפרסמים בממוצע 27 פוסטים בחודש
70% מהגולשים מחפשים מותגים באינסטגרם
מעל ל-80% מהגולשים עוקבים אחרי לפחות מותג אחד
אם
העסק שלכם עוד לא נמצא באינסטגרם – זה הזמן להיכנס ולעבוד על גאנט תכנים אינסטגרמי
מעלף.
הקהל שלכם מחפש אתכם, במידה ולא מצא – יכול להיות שאיבדתם לקוח.
מקליקים סביב 4.2 מיליארד לייקים ביום
אם מדברים על אינטראקציה, אינסטגרם היא המקום. מדובר בקהילה פעילה ואקטיבית מאוד. אנשים צורכים תכנים ומפרגנים להם.
תמונות באינסטגרם מקבלות כ-23% יותר אינטראקציות מבפייסבוק
אחוז המעורבות הכולל גדול ביותר מ-10% באינסטגרם מאשר בפייס
אם
פרסמתם את אותו הפוסט בפייסבוק ובאינסטגרם, סביר להניח שבאינסטגרם הוא יקבל יותר
לייקים ותגובות.
לאנשים קל וכיף יותר להיות מעורבים.
11 הוא מספר ההאשטגים האולטימטיבי
למרות שאינסטגרם מאפשרת שימוש
מקסימלי של 30 תגיות לכל פוסט, מספר הקסם של ההאשטגים הוא 11.
השתמשו ב-10-15
האשטגים כדי להגדיל את חשיפת הפוסטים שלכם ע"י משתמשים שונים.
60% מהמשתמשים מכירים מוצרים חדשים דרך אינסטגרם
למרות שחשוב לכם לשמור על פיד נקי ואסתטי, שמדבר בשפה ויזואלית אחידה, תרשו לעצמכם לחשוף מוצרים/שירותים חדשים מדי פעם באינסטגרם. לא רוצים להרוס את ה-flow? פרסמו בסטורי.
פוסטים עם תיוג מיקומים מקבלים מעורבות של 79% יותר
60% מהעסקים משתמשים בפילטר אחיד
המיקום
הלוקאלי חושף את התמונות שלכם לקהל היעד שמסתובב בסביבתכם ובכך מגדיל את המעורבות שלהם
בפרופיל.
הפילטר האחיד שומר על נראות ממותגת שקל לזהות ולשייך אליכם
יותר מ-400 מיליון משתמשים צופים בסטוריז באופן יומיומי
1 מתוך 4 משתמשים בדור ה- Z מסתכלים בסטורי לפני קנייה
למודעות ממומנות בסטורי יש את אחוז הרכישה והקליקים הגבוה ביותר
כשאתם מפרסמים פוסט על מוצר חדש, אל תשכחו לתת לזה איזכור בסטורי. שם נמצאים הצעירים שמחפשים אתכם.
ולעובדה שהצליחה להפתיע ולשמח גם אותי -
72% ממשתמשי האינסטגרם רכשו דרכה מוצרים
כבר לא רק תמונות של כלבים, אוכל וחופים יפים
צאו לעבודה!
לא יודעים איך? כתבו ליואשמח להדריך אתכם