הכל בחיים
דינמי.
פייסבוק מבינה
את זה.
בפרסום הממומן
של פייסבוק יש לנו אפשרות להדליק כפתור קטן וממזרי בשם – dynamic
creative. הכפתור
מאפשר לנו בשלב מאוחר יותר, של בניית המודעה עצמה, לבחור מספר תמונות, טקסטים, כותרות וכפתורי הנעה לפעולה (כפתורי cta).
למען האמת, עד
5 לכל קטגוריה כזאת.
פייסבוק תשלב כל פעם מלל אחד עם כותרת אחרת, חומר ויזואלי אחר וכפתור cta אחר ותבנה לנו כמה וכמה מודעות שונות. היא תעשה עבורנו אוטומציה ותשנע תקציב גבוה יותר למודעות המוצלחות יותר, אלה שהניבו יותר מעורבות וקליקים.
למה זה טוב על
רגל אחת?
כשאנחנו לא
בטוחים איזה קריאייטיב יקרוץ ללקוח שלנו.
הנה 4 סיבות טובות להפסיק לפחד מקריאייטיב דינמי:
נדלקתם על הרעיון אבל לא יודעים איך להתחיל?
כתבו לי ונקבע פגישת הדרכה בנושא.
איזה כיף לך - מהיום כל כלי או פיצ'ר בשיווק דיגיטלי שכדאי להכיר יגיע אליך לפני כולם :)
כמעט הצלחתי לאסוף אותך לרשימת מקבלי העדכונים שלי, אבל אז משהו קרה. אולי פספסת שטרודל או משהו?