Blog Post

או: 4 סיבות להתחיל להשתמש בכלי המדהים של פייסבוק

הכל בחיים דינמי.
פייסבוק מבינה את זה.

בפרסום הממומן של פייסבוק יש לנו אפשרות להדליק כפתור קטן וממזרי בשם – dynamic creative. הכפתור מאפשר לנו בשלב מאוחר יותר, של בניית המודעה עצמה, לבחור מספר תמונות, טקסטים, כותרות וכפתורי הנעה לפעולה (כפתורי cta).
למען האמת, עד 5 לכל קטגוריה כזאת.

פייסבוק תשלב כל פעם מלל אחד עם כותרת אחרת, חומר ויזואלי אחר וכפתור cta אחר ותבנה לנו כמה וכמה מודעות שונות. היא תעשה עבורנו אוטומציה ותשנע תקציב גבוה יותר למודעות המוצלחות יותר, אלה שהניבו יותר מעורבות וקליקים.

למה זה טוב על רגל אחת?
כשאנחנו לא בטוחים איזה קריאייטיב יקרוץ ללקוח שלנו.

הנה 4 סיבות טובות להפסיק לפחד מקריאייטיב דינמי:


  1. לא נפספס אף פרסונה – אנחנו לא בטוחים אם הקהל שלנו מחבב הומור או לא, מעדיף משהו ישיר ומכירתי או בכלל אוהב לקרוא סיפורים מרגשים. הדינמיות מאפשרת לנו ליצור מספר קריאייטיבים שונים ושהטוב מבניהם ינצח.
  2. השקל שלנו שווה יותר – מי מכיר את אלגוריתם החשיפה טוב יותר מפייסבוק עצמה? לכן, על ביצוע האוטומציה ומיטוב המודעה שלנו אחראית האחת והיחידה, ה-f הכחולה. התקציב שלנו ילך לאן שהמודעה שלנו מניבה יותר. הקלקות, מעורבויות, המרות, רכישות.
  3. כשאתם (במידה ואתם מנהלי המדיה) ובעל העסק מתווכחים מה יעבוד טוב יותר על הלקוח – תנו לבעל העסק הזדמנות לנסות גם את המלל שלו ושהלקוח יבחר לאיזה פוסט הוא מתחבר יותר. יותר כיף להגיד "אמרתי לך!"
  4. חדשנות היא המפתח – כי פייסבוק מכניסה את זה לאט לאט לכל סוגי המיקומים (Placements) ולכל סוגי המודעות וכדאי להיות שם כשזה קורה. ובכללי, כשיש כלי חדש פייסבוק אוהבת לתת לו פוש והוא תמיד מקבל חשיפה גבוהה יותר. לא תרצו להיות החלוצים?

נדלקתם על הרעיון אבל לא יודעים איך להתחיל?
כתבו לי ונקבע פגישת הדרכה בנושא.

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: