Blog Post

לינקדין משיקה:  Services Marketplace

לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את  Services Marketplace



בזמן שבפייסבוק עסוקים בלשנות את שם חברת האם שלהם (כן, שמן של הפלטפורמות עצמן לא ישתנו, רק שמה של חברת האם. גם גוגל עשתה זאת בעבר. האם דיברנו על זה אז כפי שהפיד כיום מלא בזה? התשובה היא לא), בלינקדין קוראים מחקרים, סוקרים את השטח, מסיקים מסקנות ומזהים מגמות - העולם שייך לעצמאיים.


בהמשך לכמה מחקרים שפרסמו לאחרונה, עולה כי נושא היזמות במגמת עלייה: יותר ממחצית (51%) מאנשי המקצוע במדינות שנחקרו רואים את עצמם יוצאים בגפם לתפקיד הבא שלהם - בין אם זה פתיחת עסק או מתן שירותים עצמאיים. לכן לינקדין השכילו להשיק את LinkedIn Service Marketplace - דרך נוחה ומהירה עבור ספקי השירותים וקהלי היעד שלנו בעולם למצוא האחד את השניה ולעשות יחד עסקים.




מאז השקת דפי השירותים הבסיסיים עוד בחודש מרץ, בלינקדין ראו כבר 2 מיליון ספקים מצטרפים ל-Service Marketplace. גם גיוסי החברה בלינקדאין עלו ב-36% בשנת 2020. כמו כן, סקר שנערך לאחרונה בארה"ב חשף כי 82% ​​מאלה שהעסיקו או שכרו פרילנסר נותן שירות, אומרים שקבלת המלצה ממישהו ברשת המקצועית שלהם היא הדרך הטובה ביותר למצוא מועמד טוב.

לינקדין מביאה את הבשורה לשוק הגדל הזה ובאה להקל על הספקים לייצג את עצמנו וללקוחות שלנו למצוא אותנו, כך שבעצם ה"מפה לאוזן" עובר דיגיטציה ומגיע לקבוצות הנטוורקינג האונלייניות שכולנו כבר הפכנו להיות חלק מהן. עוד דרך לממליצים להמליץ, עוד דרך לעצמאיים להתבלט, עוד דרכים לקהל היעד לקבל אסמכתאות לפני שהם מבצעים החלטה ושוכרים ספקים וספקיות שירות חדשים.


אז מה יהיה לנו?


- כבר ממרץ השנה כל אחד מאיתנו יכל לציין אילו שירותים אנחנו נותנים, ממש מתחת לחלקו העליו של הפרופיל שלנו בלינקדין.

- השקת השירות החדש יאפשר לאנשים לחפש ולמצוא אותנו לפי סוגי השירותים שאנחנו מציעים.

- נוכל לפרסם פוסט שמספר בדיוק האם אנחנו פתוחים לעבודות חדשות, באיזה סוג ובאיזו זמינות (ראו תמונה מפוסט לדוגמא שלי למטה).

- כל אחד מאיתנו יוכל גם לבקש המלצות וביקורות מקצועיות מאנשים שעבדנו עימם ו/או היו לקוחותינו ואלה יופיעו בעמוד השירותים שלנו ויתרמו לתדמית העסקית שאנחנו בונים.

- כל אלה מצטרפים כמובן לפתיחת האפשרות לקבל הודעות מאנשים שאינם ברשימת הקשרים שלנו, בלי תשלום וללא שימוש ב-InMail


כך נוכל בעצם לצאת לשוק השירותים הגדול בעולם, למצוא ולהשיג לקוחות חדשים ולהנות ממרחב עסקי מפותח בהישג ידינו.


לינקדין מעודדת אותנו גם ללכת ולהפרות את עצמנו כדי להתקדם ולחזק את הפרסונה המקצועית שלנו - ללמוד דרך Lynda ולהשלים skills נוספים דרך ערוצי הלמידה שלהם.


By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.
By yael scliar 18 Nov, 2020
זיהוי נקודות המכאוב של הלקוחות הוא השלב הראשון בבניית מסע לקוח חלק באתר שלנו. בהבנה של המקומות בהם הלקוח בוחר לנטוש את האתר, אפשר להבין באיזה שלב הוא במשפך השיווקי, ולתקן בהתאם.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: