Blog Post

מה רכזי קריירה צריכים לעשות כדי להצליח בלינקדין?

יש לא מעט קהלים בלינקדין, אך אחד מהקהלים הנפוצים ביותר הם אנשים שמתעסקים עם קריירה - משאבי אנוש, ייעוץ קריירה (היי אמא!), השמה, גיוס, רכזי קריירה.. ועוד!


הכנתי To do list שמסכמת את המתודיקה הנכונה לעבודה  בלינקדין כדי שתוכלו לפרוץ ולבלוט בפלטפורמה:


  • בצעו אופטימיזציה של פרופיל LinkedIn: צרו או שפצו את הפרופיל שלכם כדי שיהיה פרופיל מקצועי ומרתק המדגיש את המומחיות שלכם כמאמנת קריירה. כללו מילות מפתח רלוונטיות, כותרת מושכת, אודות כתוב היטב תמונת פרופיל וקאבר מתאימות.
  • שתפו תוכן בעל ערך: שתפו באופן קבוע תוכן אינפורמטיבי ובעל ערך הקשור לפיתוח קריירה, טיפים לחיפוש עבודה, עצות לראיונות, מיתוג אישי ונושאים רלוונטיים אחרים. ספקו עצות מעשיות, תובנות ואסטרטגיות שיכולות להועיל לקהל שלך.
  • נטוורקינג עם הרשת שלכם: חפשו באופן פעיל קשרים עם אנשים בקהל היעד שלכם, כמו מחפשי עבודה, אנשי מקצוע המחפשים ייעוץ קריירה או אנשים בתעשיות ספציפיות. מומלץ להתאים אישית בקשות חיבור עם הודעה קצרה המסבירה מדוע ברצוננו להתחבר. לאחר מכן, צרו קשר פעיל עם הקשרים שלכם על ידי מעורבות - לייק, תגובות ושיתוף הפוסטים שלהם. תוכלו ליזום שיחות, להציע תובנות בנושאים בהם תרצו להתבלט ותמיכה לג׳וניורים. אלה עוזרים לבנות מערכות יחסים ברשת ולבסס את המומחיות שלכם.
  • השתתפו בקבוצות: הצטרפו לקבוצות לינקדין המתאימות לתחומי העניין של קהל היעד שלכם והשתתפו באופן פעיל בדיונים. שתפו את הידע שלכם, ענו על שאלות וספקו הדרכה. 
  • עשו שימוש מושכל בהאשטאגים: שלבו האשטאגים רלוונטיים בפוסטים שלכם כדי להגביר את הנראות שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר. השתמשו בהאשטאגים פופולריים הקשורים לקריירה, כדי להגביר את יכולת החשיפה של התוכן שלכם.
  • תנו ובקשו המלצות: עודדו לקוחות או עמיתים מרוצים לכתוב המלצות בפרופיל הלינקדין שלכם. משוב חיובי יכול לשפר את האמינות שלכם כמאמני קריירה.
  • שתפו סיפורי הצלחה: הדגישו סיפורי הצלחה ועדויות מלקוחות להם עזרתם. שתפו את הסיפורים האלה כפוסטים כדי להדגים את הערך וההשפעה של השירותים שלכם.
  • הישארו מעודכנים ולמדו מאחרים: חפשו חומר קריאה ולמדו את עצמכם על מגמות הקריירה האחרונות, אסטרטגיות חיפוש עבודה ונהלי פיתוח מקצועי. עקבו אחר מאמני קריירה אחרים, מומחים בתעשייה ומובילי מחשבה כדי ללמוד מהתובנות שלהם ולהישאר מעודכנים.



בניית הנוכחות והמוניטין שלכם כרכזי קריירה בלינקדין דורשת זמן ומאמץ עקבי. צרו מעורבות אותנטית, תנו ערך ובססו את עצמכם כמשאב מהימן בתחומכם.


By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.
By yael scliar 18 Nov, 2020
זיהוי נקודות המכאוב של הלקוחות הוא השלב הראשון בבניית מסע לקוח חלק באתר שלנו. בהבנה של המקומות בהם הלקוח בוחר לנטוש את האתר, אפשר להבין באיזה שלב הוא במשפך השיווקי, ולתקן בהתאם.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: