Blog Post

אינסטגרם יוצרים במה חדשה ליוצרים שכדאי להכיר

כשאינסטגרם התחילה היא יצרה לכל אחד משתמש פרטי. בהמשך נפתחה גם האפשרות להגדיר חשבון עסקי (business profile) אבל מובילי דעה וסוכנויות ביקשו עוד ועוד נתונים ומידע.
כך נוצר חשבון היוצרים החדש – Instagram creator.

החשבון החדש הוא סוג חשבון שנמצא בין פרטי לעסקי.
הוא פתוח כרגע רק למשתמשים עם מעל ל-10k עוקבים ומחוברים לביזנס בפייסבוק. וכרגיל, גם ליחידי סגולה שנמצאים בגרסת הבטא.

הנה כמה דברים שחשוב להכיר בכלי החדש...

בחשבון מסוג זה, היוצר יכול לראות יותר נתונים על תנועת העוקבים שלו.

בעוד שבביזנס כרגע יש לנו מידע רק על מדדים חיוביים של הגדלת החשיפה והעוקבים, בחשבון זה אפשר לדעת גם על מדדים שליליים ( לא עלינו ) – כמה עשו לך unfollow כי בילית קצת יותר מדי בחו"ל והוצאת לכולנו את העיניים?


תיבת הודעות מסוננת – יוצר יוכל לסנן את ההודעות שהגיעו אישית אליו וההודעות שהגיעו לחשבון היוצר שלו.
למה? כי באינסטגרם מתחשבים בבעלי כמות גדולה של עוקבים, שההודעות הפרטיות הולכות להם לאיבוד בין כל ההצעות לשיתופי פעולה מסחריים כאלה ואחרים.

הבדל ויזואלי שיש בחשבון זה הוא האפשרות להוסיף את קטגוריית מוביל הדעה ואת פרטי ההתקשרות איתך. סוג התצוגה הזאת מזכירה יותר חשבונות עסקיים.

מכירים ומכורים כמוני ל- creator studio ? קול, אז עכשיו כיוצרים יש לכם גישה מלאה לסטודיו הכיפי הזה. גם מהמחשב!

בעלי חשבון creator נהנים מהאפשרות לתייג מוצרים ולמכור אותם – דרך האינסטגרם. כן כן, הדבר הזה שפרופילים עסקיים מתים שכבר יגיע לכולם – יפתח לאט לאט (לאט) גם למובילי דעה.

אתם נותנים למוביל דיעה מוצר ורוצים שהוא ימכור אותו דרך הפרופיל נוטף ה-k שלו? עכשיו הוא יכול.

הנתון לו כולנו מחכים – ענייני החשיפה האורגנית .

הדבר ידוע, שפרופיל עסקי מוריד משמעותית את החשיפה האורגנית לפוסטים. אז מה עושה תכנית האמצע?
למען האמת, אף מאמר לא מסגיר נתונים חד משמעיים.
נחכה לשמוע מכאלה שניסו!



מתלבטים איזה חשבון לפתוח לעסק או המוצר שלכם?
כתבו לי ואשמח לייעץ :)

By yael scliar 12 Jun, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar 14 Nov, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar 27 Apr, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar 19 Apr, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar 01 Nov, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar 14 Oct, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar 17 Feb, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar 27 Jan, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar 07 Jan, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?
By yael scliar 23 Dec, 2020
בשבוע האחרון כולם מדברים על עדכון הפרטיות החדש של אפל, כמה הוא הולך לפגום בפעילותם של מפרסמים ואיך נערכים נכון למציאות החדשה 🔓 אתחיל מלהסביר במה בדיוק מדובר - מדיניות הפרטיות החדשה של אפל בגרסא החדשה, iOS 14, אומרת בעצם שתיחסם גישה רבה לקהלים שנצבעו ע"י פיקסל ושאר סוגי קודי המעקב השונים בהם היא משתמשת. מה שיקרה הוא שהעדכון יוריד את כמות היוזרים שפייסבוק תוכל לנטר למינימום. לנו, כמפרסמים, יקטנו משמעותית קהלי הרימרקטינג ומפרסמים אשר מודל ההכנסות שלהם מבוסס פרסומות. החדשות הטובות הן שהפגיעה המשמעותית ביותר תהיה באפשרויות הטירגוט לפרסום ב-Audience network, אך גם יכולת איסוף הנתונים באמצעות הפיקסל תיפגע. ההודעה האפלולית של פייסבוק לא הייתה ברורה מאוד, אך הם כותבים כי חשבונות פרסום יוגבלו למדידה של עד 8 אירועים (Events) לדומיין.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: